Vill ha helg

Onsdag idag och jag har både haft ont i ögonen och huvudet. Pappa sa att det kan vara influensan, varför just nu?? Jag är för en gångs skull ledig på Lördag och har planerat lite fest, jag hoppas inte jag blir sjuk! Idag var förövrigt en ganska bra dag, saknade lilla Hanna dock i skolan eftersom hon var hemma och mådde inte så bra. Vi hade prov imorse och jag tror att jag aldrig suttit så länge, två timmar satt jag och skrev och jag hade skrivkramp i handen kan jag lova. Men det kändes bra så jag hoppas det syns på resultatet. Efter skolan mötte jag upp Hanna och vi gick ner till badhuset då hon skulle simma och jag träna. Efter detta traskade jag upp till Wendys för att träffa mina underbara, Caroline och Jennifer. Blev sen hämtad av pappa och nu är jag hemma.

Imorgon får vi se om det blir någon skola för min del, beror på hur jag känner mig senare. Någon gång under dagen måste jag iallafall den till Kupolen (där jag var tidigare i veckan) och hämta mina två väskor som jag reserverat. De som är där om dagarna med funktionshinder har gjort dom alldeles själva, jätte fina väskor. Och senare ska jag ner och simma troligtvis eftersom det är avslappnings simning på kvällen.


Caroline och Jennifer på hamnfestivalen 08


Vatumannen 21/1-18/2
Bra dag för att fokusera på kropp och hälsa.
Analysera dina egna behov och ge dig själv en nyttig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback