Onsdag

Idag har jag haft en helt okej dag. Började med skolan då vi fick veta att läraren inte kommer pga ont i ryggen. Så vi fick se en film om utvecklingsstörning och sen svara på ett par frågor. Eftersom vi blev klara väldigt tidigt så givk jag, Karin och Hanna och åt lunch på Wickmans. Blev en vegetarisk focaccia, mycket gott. Sen blev det att gå ett ärende på banken sen skolan igen då vi hade en data lektion kvar.

Efter skolan mötte jag upp Jennifer för att gå och träna. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra med tanke på att jag inte tränat på över en vecka, kändes bra. Hann dock dricka en halvflaska vatten med bakterier i tydligen. Det var fel på vattnet! Jag fick nästan panik.

Imorgon blir det skola igen och efter det antingen sola eller gå direkt hem för att tvätta. Ska försöka tvätta så mycket som möjligt, lakan osv.



Jag saknar mina underbara ögonstenar!




Dagens horoskop:
På ekonomifronten ser det oväntat lovande ut.
I övrigt händer inte mycket men du är uppåt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback