Tvättkväll

Ikväll har jag tvättid så det blir till att tvätta och stryka kläder. Ska även byta rena lakan, älskar att lägga mig och sova i helt rena lakan. Iallfall så har jag idag varit iskolan. Vi var första lektionen på studiebesök på kupolen 1 & 2, en daglig verksamhet för de med olika grader av utvecklingsstörning. Det var verkligen toppen, helt underbara människor, de spred så mycket glädje omkring sig. Något jag verkligen skulle kunna tänkas jobba med. Sen hade vi lunch och sen en sista lektion där vi fick veta resultatet till provet och vår inlämningsuppgift om demens, VG på provet fick jag och VG+ på demensuppgiften så jag är riktigt nöjd. Efter skolan traskade jag och Hanna ner till badhuset för att simma och basta och sola. Jätte skönt var det, dock blev det inte lika många längder för mig som för Hanna eftersom jag hade bråttom hem.

Senare ikväll ska jag mysa framför Desperate Housewives på tvn och äta apelsin =)






Vattumannen 21/1-18/2
Tisdagen blir väldigt underhållande,
särskilt om du lägger ner lite extra tid på dina egna intressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback