Solsidan

Blev jobb igår med och det gick väldigt fort eftersom det var många som kom vilket jag inte räknat med. Blev en mycket bra kväll. Efter klockan tolv fyllde min underbara tjej 19 år, Jennifer alltså :) Dum som jag är glömde jag helt bort det även fast jag haft det i tankarna under hela dagen/kvällen. Jag skyller på att jag blev förvirrad av så mycket folk! Gårdagen iallafall tror jag att jag slog rekord i att sova. Vaknade klockan 13.00, gick upp, åt frukost och satt lite vid datorn sen gick jag och la mig och kollade på tv och vaknade sen vid 19.00, jätte skönt. Då var det bara hoppa in i duschen och sen traska iväg till Gabriella och umgås med henne en stund innan jobbet och sen sällskapade vi ner.

Imorgon blir det skola, och efter det ska jag handla lite på stan och sen ner och gymma. Kvällen blir till att plugga. Och nu ska jag kika på solsidan på tv 4 play :)










Dagens horoskop:
Fin dag för kärlek, kanske har du rentav lite vårkänslor.
Du är inte rädd för att visa ditt innersta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback