Saknar min gymnasieklass!

Gårdagen var en bra dag men samtidigt var jag jätte trött. Dagen började med skola där vi åt födelsedagsfika och firade Jasmina som fyller på nu på söndag. Vi slutade vid tolv då jag gick och mötte upp Jennifer för vi skulle äta lunch tillsammans. Blev fläskfilé och klyftpotatis m. champinjonsås. Jätte gott. Sen blev det en kaffe med Caroline. Jag gick sen efter ett tag ner och tränade även fast jag var jätte trött. Och var hemma sent. ungefär vid sju tiden eftersom att jag solade också. Och då var det bara att hoppa in i duschen för att sen gå ner och jobba. Blev ganska pigg när jag väl var där, tack vare bra arbetskamrater :)

Idag vaknade jag vid ett, tror ni att det var skön!! Ja det var underbart. Knappt sovit på denna vecka sådet vra riktigt skönt. Jag har bara slappat tills nu och tänker nog fortsätta göra det. Blir en till bullbit sen blir det soffan och kika på tv. Senare ska jag försöka ta mig ner för att träna och kanske sola. Hoppas jag orkar!


Skulle vara på tiden att ha en klassåterträff.






Dagens horoskop:
Lördagen handlar mycket om din förmåga att bedöma saker.
Kanske gör du ett roligt fynd av något slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback