Onsdag

Idag blev det en kort dag iskolan, slutade klockan tolv iskolan eftersom att vi hade självstudier sista lektionen i datakunskap. Efter skolan träffade jag upp Jennifer och det blev lunch på Stattshörnan, klyftpotatis och kyckling m. fetaost röra. Vi tog en kaffe efter och sen lite shopping. Sen träffade jag upp Isabella på en till kaffe och nu sitter jag hemma hos henne. Målade målarbok med lillkillen och ska snart spela kort (finns i sjön) med honom. Blir nog kvar här kvällen och sen hem och sova för att sen gå en sista dag iskolan innan lovet.

Imorgon slutar jag tolv även då. Och ska träffa upp Jennifer igen och hjälpa dom med flytten eftersom hon och Fregan flyttar då, ska bli riktigt roligt faktiskt. Hög musik och plocka och fixa. Senare blir det avslappnings simning med Hanna förmodligen :) Skön dag!


Jag, Isabella och Caroline sommaren 08.



Vattumannen 21/1-18/2
Onsdagen blir rolig men på kärlekstråden kan det uppstå en och annan fnurra.
Viljor som krockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback