Mycket snurrar runt i mitt huvud just nu

Onsdag idag och dagen började som vanligt på vardagar iskolan. Jag var super trött, nickade nog till ett par gånger under genomgången. Skoldagen slutade iallafall med ett dataprov i Word och det gick väldigt bra. Var nära på att gå därifrån innan provet eftersom jag vet att jag inte lagt ner mycket tid på att plugga men jag blev väldigt glad efter provet eftersom det gick så bra.

Sen mötte jag upp Gabriella och vi kikade runt lite i affärer och sen mötte vi upp Jennifer och vi tog en snabb kaffe på Stattshörnan. Sen gick vi vidare och kikade i affärer, köpte en väska till Jennifer i födelsedags present, hon fick även en klocka som vi alla gått ihop och köpt. Hon blev glad över presenterna och det är det som räknas, lillskruttan!

Ikväll blir det bara lungt, inget plugg ingenting, skönt. Blir nog soffan ganska snart och kika tv och bara slappa. Imorgon på schemat är det skola sen gymma med min Jennifer om hon ska det då när jag slutar annars går jag själv och sen hem och har en kväll med tvättning. Även lite plugg blir det eftersom vi har prov på Fredag, sängliggande komplikationer blir det att plugga till.


Jennifer på nyår 08/09.






Dagens horoskop:
Onsdagen blir antagligen ganska stillsam.
Satsar du på ditt kärleksliv kan den ändå få lite gnista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback