Måndag

Dagen började väldigt segt, nästan så man somnade under lektionstid men hade tur denna gång. Blev mycket genomgång idag, ganska jobbigt men ändå har jag märkt att det är faktiskt så jag lär mig bäst. En skoldag med skratt och flams. Efter skoldagens slut gick jag mot Intersport för att köpa en vattenflaska till Jennifer som en liten present då hon fyllde år igår, hennes riktigt present får hon i veckan. En vattenflaska fick hon eftersom hon behöver det, hon måste dricka mer när vi gymmar :-) Sen mötte jag upp henne och vi gick och tog en kaffe latte på Stattshörnan där vi blev kvar ett bra tag eftersom hon skulle städa. Jag fick mig även ett gott skratt där, när en person skulla gå ett steg och råkade trampa på städskyffeln och halkade så han nästan gick ner i spagat plus att hela skyfflen gick sönder, tror jag skrattade minst tio minuter! När vi sedan blev klara med städningen så gick vi för att möta Fregan och sen gå ner och gymma. Väldigt mycket folk så det var rätt drygt men det gick bra. Fick även bli en solning efter det. Sen traskade jag hem.

Imorgon blir det skola igen och gymmet direkt efter eftersom det inte brukar vara så mycket folk just då. Sen blir det hem och plugga till provet jag har på Onsdag (datakunskap). Nu blir det tandtråd, borsta tänderna, skölja med flux och sen soffan och tv!


Dagens horoskop:
Kärlek: Gott om romantik och det dyker upp en tjusig möjlighet att flirta om du skulle ha lust.
Pengar: Du gör en del fina affärer även om du är försiktig och helst håller dig på den snåla sidan.
Turdag: Fredagen blir rejält lönsam och rolig.



Daniel sommar 08.



____________________________________________________________

Varför just jag? Varför blev det just jag som fick bli kvar med det här? Jag vet att det inte finns ett slut på det här men jag önskar så innerligt, det blir för mycket dag in och dag ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback