Jobb

Äntligen helg! Dock har jag en jobbnatt framför mig, men det ska ändå bli kul känner jag. Idag har jag haft prov i skolan vilket kändes bra, så jag hoppas det syns på resultatet. Sen hade vi en liten uppgift att disskutera i grupp och sen slutade vi vid tolv. Då gick jag och mötte min Jennifer och vi gick till stattshörnan där det var propp fullt, men vi väntade en stund och medans stod vi och pratade med Anders, Johan och Tony som satt där och åt. Vi åt som sagt lövbiff och klyftpotatis m. bea, super gott! Sen blev det en tur på stan, hittade en pincett så nu har jag noppat mina ögonbryn och sen sprang jag och handlade de två väskorna jag reserverat på Kupolen, känns bra att köpa därifrån eftersom att pengarna går till en bra sak, de blir nöjda och jag blir nöjd. Blev senare faktiskt en öl på stattshörnan med Jennifer och Fregan.

Nu ska jag slappa lite och sen blir det dusch och fix innan jobbet, önska mig en kul natt! =)





Vattumannen 21/1-18/2
Spännande och ganska hektisk fredag med många oväntade inslag.
Du tycker om att vara helt spontan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback