Ingen bra start på veckan

Kan väl börja inlägget med att jag har kommit över min baksmälla ungefär klockan åtta ikväll då jag och min syster hyrde en film som vi låg och tittade på. De här tvp dagarna sen i lördags har varit en mardröm som jag bara velat vaknat upp från. Vill inte känna såhär igen.

Imorgon kommer en ny dag, jag längtar. Blir skola först då det är en ganska skön dag eftersom att vi har idrott så det blir inte så mycket sitta still. Efter skolan så har jag packat med mig en väska för att simma, ska bli riktigt skönt. Känns bra att man kommit igång med träningen och just nu är jag i en simperiod, har börjat gilla det väldigt mycket om man jämför med tidigare. Nu blir det tv och sen natti natti, pusskram!


Jag älskar min familj, jag är så glad att jag har er!




Vattumannen 21/1-18/2
Kärlek: Fin vecka för nöjen, kärleken däremot kan bli lite trasslig. Småsaker blir svåra att lösa.
Pengar: Trevlig vecka men andras råd kan leda till oväntade bekymmer. Gå efter eget huvud hellre.
Turdag: Måndagen löser ett gammalt problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback