Avslappnings simning

Idag har varit en bra dag dock har jag varit lite stressad även fast jag inte borde ha varit det. Morgonen började någongång runt sex då Zorro kom och pussade mig i hela ansiktet och han ville ha frukost och kissa. Det fick han, sen gick jag till pappa och åt frukost och sen tillbaka till min systers lägenhet där jag åt riskakor, bullar och drack ramlösa och kollade på Scrubs, mysigt- Somnade till det och vaknade runt nio då lillhunden vaknade och ville att jag skulle gå upp. Då gick vi upp och gick ut och gick och sen blev det en stunds vilande i soffan och ringde Jennifer och vi tog en liten promenad med Zorro och gick sedan hem till mig och jag duschade och fixade. Träffade sen min syster och jag följde med till hundgården med Zorro där han lekte med en jätte söt nallebjörns hund. Och sen åkte jag till Hanna då vi drack kaffe och satt vid datorn lite. Efter detta gjorde vi våfflor eftersom det faktiskt är våffel-dagen, riktigt gott. Sen pluggande vi en stund och sedan blev det simhallen. Det var avslappnings simning, släckta lampor, tända ljus och lugn musik. Det var väldigt skönt. Sen avslutade vid med dusch och bastu då vid åt varsin apelsin, nam. Meningen var att vi skulle sola efter men det var kö och det är inte kul att sola då, för varmt så vi åkte hem! För er som undrar blev jag hemma idag eftersom jag var väldigt trött av att bli väckt imorse och behöva gå ut och gå och dessutom kände jag mig inte så bra.

Imorgon är det äntligen fredag! Skola först där vi har prov sen lunch med Jennifer på Stattshörnan, lövbiff och klyftpotatis m. bea sen senare jobb.




Snodde en bild på nöten från hennes fb!






Vattumannen 21/1-18/2
Torsdagen blir väldigt hektisk med händelser du inte alls väntat dig
och dessutom många spontana infall.

Kommentarer
Postat av: Thomm.K

Super sööt tjej :P



Tips;
http://thomskriver.blogg.se

2010-03-25 @ 22:39:08
URL: http://thomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback