Bra dag

Dagen började med en inte alls ansträngande dag i skolan då vi i stort sett bara tog igen sånt vi missat eller inte hunnit med att göra. Vi hade även en liten genomgång i bäddsalen då vi fick lära oss hur man vänder en sängliggande person i sängen på ett sätt som inte gör illa den som ligger. Detta kunde jag redan sen tidigare då jag har jobbat på ett servicehus så det var inte något nytt för mig. Gjorde även ett prov som jag missade förra veckan pga att jag var sjuk. Det gick sådär eftersom jag inte pluggat så mycket som jag egentligen hade behövt, så vi får se hur det går.

Träffade sedan upp Jennifer och vi gick till Stattshörnan och åt lunch och drack en latte efter maten då vi hade sällkap utav en arbetskamrat. Efter detta gick vi och hängde lite hos Simon och sen mötte vi upp Fregan, Anders och Johan och begav oss till gymmet för att träna lite. Det blev ett roligt träningspass då jag hade bra sällkap. Sen väntade jag en stund på pappa och åkte sen hem och åt mat. Nu sitte rjag här och har pluggat lite inför vår redovisning vi har i skolan imorgon.

Imorgon slutar jag skolan 12.00 då jag beger mig till Västerås för att träffa Daniel, vilket var jätte länge sen så det ska bli roligt. Vet inte riktigt vad vi hittar på men det blir till att umgås och ta igen tiden. Kommer nog även få träffa Madeleine (Daniels mamma) och det ska också bli trevligt eftersom det var ett tag sen. Blir kvar i Västerås till kvällningen då jag åker hem för att fixa lite inför kvällens jobb. 22.00 börjar jag och slutar cirka 03.00 då jag åker hem och sover.






Dagens horoskop:
Torsdagen handlar om nöjen, humor och nya upptäckter.
Du trivs bra med det mesta i omgivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback