Tvättid

Är hemma just nu och blir nog hemma resten av kvällen också. Tvättid hade jag bokat till idag, ganska skönt att tvätta på Söndagar. Tycker söndagar är en hemma dag när man kan fixa och hålla på i hemmet. Dock har jag inte gjort det idag mer än att byta lakan i sängarna. Var iväg och träffade min Jennifer en stund, blev en kaffe på Tammerfors i myskläder. Vi bytlånade även jacka för ett tag framöver. Roligt att man kan göra lite så, så blir det lite små förändring i vardagen. Den ligger i tvättmaskinen just nu så ska gå och plocka ut den strax. När jag tvättat klart blir det nog en lång varm dusch med tända ljus som avkoppling och sen lägga sig i rena lakan och kika på tv, mysigt.

Gårdagen spenderades först och främst hemma, blev lite städning och så. Promenerade sedan ner till gymmet för att köra lite. Sen hemåt igen för att duscha och fixa. Fick sedan skjuts ner av pappa hem till Anders där de hade kikat fotboll tidigare. Gitarren kikade även fram lite senare, det var trevligt. Mysigt att sitta med trevligt sällskap och sjunga och någon spelar gitarr tycker jag. Sen tråkigt nog var det jobbdags för mig så jag kilade iväg till jobbet. Ganska rolig kväll faktiskt, lite segt som vanligt emellanåt men annars en rolig kväll.


Gabriella & Jennifer. Två av mina underbara fina vänner.




Dagens horoskop:
Söndagen börjar inte bra men kvällen blir fin.
Särskilt om du fyller den med nöjen, musik, humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback