Snuvig

Sitter just nu här och är otroligt snuvig. Hoppas bara det är något tillfälligt. Idag har jag som sagt träffat Jennifer över en kaffe. Och fick sen skjuts hem utav Johan då jag åt lite grann. Blev två mackor bara i brist på energi att laga mat. Sen slappade jag ett litet tag men kände att det var rätt tråkigt så jag kilade upp till min syster. Där fick jag träffa min "lilla" älsking Zorro. Jätte kul. Vi åt varma mackor och gjorde inte så mycket mer speciellt, kollade på tv. Nu är jag hemma och ska snart krypa till sängs.

Imorgon är det Onsdag "lillördag". Dagen börjar med sovmorgon och sen lektion i  skolan 13.00-14.30. Data kunskap har vi och de lektionerna är inte riktigt så krävande. Kan dock vara lite långtråkigt att bara sitta och lyssna i princip hela lektionen. I alla fall så ska jag efter detta träffa min Gabriella en stund, lill gumman. Det ska bli trevligt. Sen bär det nog av ner till gymmet, vilket nog kommer bli jätte skönt. Och sen endast ett stopp på bolagen innan jag går hem för att köpa lite gott inför kvällen. På kvällen, 18.30, är jag bjuden hem till Gabriella där vi tjejer ska ha ostkväll vilket ska bli jätte mysigt. En riktig tjejkväll tillsammans, det behövs. Vad vi hittar på utöver att vi äter ost får vi se då. Ganska stor chans att det blir Twister som ofta kommer fram på våra kvällar tillsammans.



De här underbara tjejerna spenderas Onsdags kvällen med.
Vi på nyår 08/09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback