Snöoväder

Idag ska man tydligen stanna hemma eftersom vi har ett snöoväder. Men jag måste ner och träna idag och tänkte basta efter träningen vilket ska bli jätte skönt. Tur att jag fick mina snowjoggers från Daniel igår när jag var och hälsade på i Västerås så dom ska jag ha på mig nu när jag går ner, ska klä på mig jätte varmt så jag inte fryser.
Efter träningen blir det att åka och handla med pappa och sen hem igen och ta det lungt innan man börjar jobba natten igen. Kanske börjar plugga på mitt arbete vi kommer ha undernästa vecka då vi har sportlov från skolan.

Jobbet inatt gick bra, dte var väldigt segt emellanåt eftersom det inte var så mycket folk så man får hoppas det blir mer ikväll. Vistelsen i Västerås igår var trevlig, så länge sen jag träffade Daniel och Madeleine. Träffade även Stefan (Daniels pappa) och Mathias (Hans lillebror) vilket var trevligt. Vi åt pizza och hade trevligt.

Nu ska jag klä på mig varmt och gå ner och möta Fregan som ska göra mig lite sällskap eftersom han ändå ska åt samma håll.


Såhär ser mina fina snowjoggers ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback