Snö, snö och mera snö

Varför ska det snöa ute? Kan det aldrig bara ta slut så att våren kan få komma? Jag vill ha sommar nu..

Idag har jag endast en lektion iskolan vilket är jätte skönt. Ska gå lite tidigare än vi börjar eftersom jag ska göra ett litet prov som jag missade förra veckan när jag var sjuk, håll tummarna! Slutar cirka 14.00 då jag ska ner och träffa två av mina bästa, Jennifer och Caroline. Vi ska bland annat skriva schema för nästa månad, och självklart prata tjejsnack. Efter det här ska jag och Jennifer traska ner till badhuset för att gymma tillsammans och sen sola. Sen blir det plugg för mig hemma eftersom jag har ännu ett prov jag ska göra på Torsdag, också ett jag missade förra veckan. Nu blir det duschen för mig och fixa i ordning mig.


Caroline, jag och Jennifer i Uppsala 09. Ni är underbara!




Dagen horoskop för Vattumannen:
Du är sällskaplig och på humör för nöjen eller äventyr av något slag.
Extra bra dag för en resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback