Shopping

Mitt humör idag har inte varit på topp vill jag börja med att skriva. Dagen började med att min lugg gick inte alls att fixa så det blev diadem. Skulle sedan tgå en promenad med Zorro ner på torget för att möta upp mina pärlor.. Det var glashalt ute och Zorro drog så jag halkade hela tiden ramlade dock inte som tur var. Men att behöva gå och spänna hela kroppen när man går för att inte halka gjorde att jag blev varm och irriterad. Där började mitt dåliga humör som sen höll i princip hela dagen.

Annars var det en toppen dag. När jag var nere på stan kom pappa och hämtade Zorro då jag och tjejerna gick till Stattshörnan för att käka lunch. Som sagt lövbiff m. klyftpotatis och bea, det var underbart gott! Sen kikade vi runt lite i affärer och jag hittade två tröjor, en blå mönstrad tunika och en vanlig svart t-shirt (den andra jag brukar använda hade gått sönder imorse när jag satte på den, också en av grejerna varför mitt humör var dåligt).  Sen blev det även en kjol och allt det fick jag för 170:- vilket var toppen. Efter shoppingen blev det en kaffe med Jennifer för att lugna nerverna och planera lite för morgondagen då vi ska ut oh partajja. Vi avslutade dagen med att gå och handla på bolaget, sen traskade jag hem på isvägarna.

Inatt blir det jobb tillsammans med Jennifer vilket kommer bli roligt tror jag. Skönt att få träffa lite folk när man haft en dålig humör dag. Imorgon ska jag försöka sova ut så mycket jag kan, och sen träffa Jennifer då vi ska kika lite mer på kläder och kanske även sola. Sen går vi hem till mig för att fixa oss tillsammans och sen ta varsin öl och likör 43. Kommer bli en bra/dag/kväll/natt imorn :) Det är jag värd!



Jag i lugg senast. Lägger upp på min nya frisör inom kort.

Dagens horoskop:
Rolig fredag som bjuder på nöjen av oväntat slag
och nya förslag som kräver en hel del eftertanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback