Party ikväll

Äntligen Lördag! Snart ska jag och Jennifer ivägner på stan igen för att kika om vi hittar något till ikväll. Om inte så blir det en svart tub klänning för min del. Efter det ska vi hem till mig och faktiskt börja fixa oss redan. Så slipper vi stressa. Sen går vi upp till Hakim ett tag och dricker sen får vi se om vi ska träffa en tjej kompis. Anars går vi till Star lounge vid åtta-nio. Sen blir det Stattshörnan senare, kommer bli trevligt. Denna gång tar jag faktiskt med mig min kamera tror jag så bilder kommer ni få se.

Nu ska jag ta och ringa Jennifer!


Jag och Jennifer på en kräftskiva i sommras.



Dagens horoskop:
Livlig lördag med många improvisationer.
Du är idérik, det är dina vänner också. Full fart hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback