Nyklippt

Nu är jag hemma efter en lång dag känns det som. Dagen började med att jag fick ge Zorro frukost och gå ut och bajsa och kissa med honom sen blev det sängen igen för min del. Vaknade ungefär vid tolv och gick då upp och pluggade med vårat arbete vi ska lämna  in nästa vecka, arbetet handlar om demens vilket jag tycker är ett jätte intressant ämne. Efter detta blev det en dusch en tända ljus och avkoppling (försöker göra det så ofta jag kan eftersom jag verkligen slappnar av då). Och när jag var klar mötte jag upp Jennifer och vi gick och städade på Stattshörnan.

När vi var klara med det så blev vi upphämtade utav pappa och vi åkte mot Bålsta eftersom att jag skulle klippa mig hos Rebecca. Jag blev jätte nöjd, ni får se bild imorgon då jag fixat håret. Det blev lugg och lite kortare i längden. Sen kom pappa och hämtade oss igen och vi åkte mot Enköping, vi stannade till vid McDonalds och tog med lite hamburgare och sen släppte jag och pappa av Jennifer och åkte sedan hem.

Gårdagen hemma hos Gabriella då vi hade ost och vinkväll blev väldigt lyckad. Vi hade jätte trevligt. Det går inte att ha tråkigt med mina tjejer. Ungefär vid 01.00 var jag hemma, då gick jag en sväng med Zorro så han fick kissa och bajsa och sen blev det sängen för mig.

Imorgon förmiddag blir det pluggande för min del så jag hinner klart med uppgiften dock tror jag inte det är så stor risk att jag inte hinner. Senare ska jag iväg och träffa Jennifer och käka lunch på Stattshörnan, lövbiff m. kluftpotatis och bea, kan inte blir så mycket bättre. Om jag hinner efter det blir det träning och vid halv fyra måste jag vara hemma för att tvätta kläder. På natten blir det jobb, kommer nog bli roligt.


Innan klippning.





Dagens horoskop:
Torsdagen blir rolig men kanske känner du att du skulle må bra
av lite mer lugn och ro. Fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback