Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, en mysig dag om man skulle ha en partner att spendera dagen med. Men jag har spenderat min dag på bästa sätt. Cyklade tidigare på dagen ner för att träffa min Jennifer en liten stund på stattshörnan, så henne fick jag spendera en stund med. Sen cyklade jag hemåt efter att ha handlat en liten godispåse. La mig framför tvn och bara njöt av mi ledighet. Det slutade med att jag vaaknade nu vi halv nio, kanske inte lika skönt. Men jag tror minsann jag kan somna om sen lika lätt.

Imorgon blir en ganska lång dag för mig.. Den börjar med skola klockan 09.00 och slutar sen 14.30. En rolig skoldag har jag för mig att vi skulle ha. Lektionerna i bäddsalen. Efter skolan tänkte jag hinna med ett träningspass på gymmet för att sedan bli hämtad av pappa så att jag kan sätta i tvätten i maskinerna eftersom jag har tvättid. Sen blir det dusch och sen ner igen till vårdcentralen för att ha ett studiebesök med ett par klasskamrater. Vi ska göra en intervju om arbetsmiljön. Kommer bli intressant!


Mina vänner och min familj är min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback