Söndag

Jag älskar söndagar! Då får man bestämma helt själv om man bara ska ligga hemma eller vara med sina bästa. Dagen började vid ungefär 11.30 då jag vaknade. Åt frukost, la mig och kolla på tv. Sen gick jag hem till Jennifer och Fregan där vi låg och kollade på tv. Busade lite och sen somnade alla tre en stund. Följde efter detta med Jennifer för att städa på stattshörnan och det är ungefär det jag gjort idag. Snart ska jag gå och lägga mig.

Imorgon blir det skola och efter simma och sola. Och efter det följer jag med Hanna hem så ska vi se Hollywoodfruar och jag stannar över natten, mys!


Jag sommaren 08.




Vattumannen 21/1-18/2
Praktiskt sett går inget som du vill,
men du lyckas hålla fast vid optimism och framåtanda trots det.


Kommentarer
Postat av: jenniferwe

fin blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback