Onsdag

Idag har varit en dag som alla andra ungefär, en bra dag alltså. Skolan började 09.00 som vanligt och vi fick gå lite tidigare så ungefär vid 14.00. Vi hade lite rollspels redovisning inför läraren då vi skulle ta hand om en patient som i detta fall var en i vår grupp, visade sig vara rätt kul. Efter skolan tog Hanna och jag vårat pick och pack och cyklade ner till badhuset där vi skulle simma, blev 30 längder. Inte så många eftersom jag tycker inte det behövs då vi ska försöka med att simma varje dag, eller rättare sagt jag ska inför nästa vecka. Efter detta cyklade jag hemåt för att fort byta om och sätta på mig mjukis kläder då jag och Isabella skulle ta en långpromenad i solen runt en stor del av Enköping. Såhär ska jag även göra imorgon (alltså simma och gå ut och gå) och alla de andra dagarna då det inte regnar, annars blir det bara simning.

Imorgon blev jag påmind av Hanna nyss att vi inte börjar förrens klockan 10.00. Och klockan 10.00 kommer det en demenssköterska förbi och ska ha en föreläsning vilket ska bli riktigt intressant. Få se hur det är i "verkligheten". Sen slutar vi klockan 14.10 och då blir det samma visa igen, först sola sen gå ut på en långpromenad.



Jag och Isabella sommaren 08 <3



Vattumannen 21/1-18/2
Om du omger dig med människor som du verkligen
tycker om så blir onsdagen riktigt lyckad. Annars inte.


Kommentarer
Postat av: bella

finaste lisa :) <3

2010-04-15 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback