Jag vill inte se, vill inte höra

Dagen började då klockan ringde vid 08.15. Var tröttare än vanligt, kan vara för att jag sov en timme längre än vanligtvis. Var iskolan till tjugo i tio då jag träffade Hanna utanför. Vi hade sedan föreläsning fram till klockan 12.00. Sen lunch och sen en lektion efter och sen slutade vi. Då gick jag och Hanna och simmade och sen åt vi apelsin i bastun, så himla gott. Cyklade sen hem och bytte om och gick ut en promenad med Zorro som förövrigt var sjuk. Kennel hosta hade han (vet dock inte hur det stavas), stackarn. Vi mötte upp Jennifer, sen lämnade vi Zorro och vi gick hem till henne där Fregan var hemma. Senare gick jag hem, mötte min syster påvägen och följde med till Bålsta för att hämta Hakim och nu sitter jag hemma..

Nu blir det att lyssna på hög musik..






If you´re lost you can look and you will find me, time after time.
If you fall, I will catch you. I'll be waiting, time after time.






Vattumannen 21/1-18/2
Du längtar efter något nytt, kanske har du resfeber.
Vardagen känns tung och du saknar motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback