Äntligen fredag..

skulle man kunna säga om man inte var just jag. Blir jobb fredag och lördag men får dock sova ut i två dagar så det ska jag vara glad för. Ska ändå bli ganska kul att jobba inatt. Den här dagen har varit lite upp och ner, väldigt mycket små strul fram och tillbaka. När jag kom hem hade jag rynkor i pannan för att jag varit lite små irriterad, haha. Hade gått och rynkat pannan utan att tänka på det! Jag har iallafall hunnit med skola idag, efter det blev det lunch med Jennifer på stattshörnan, lövbiff och klyftpotatis med bea. Så himla gott! Sen blev det en lång promenad och sen skulle jag och Hanna ner och simma men då visade det sig att de stängde för tio minuter sen när vi kom!! Så det blev bara en solning, han var snäll och lät oss sola =) Det var riktigt varmt! Det blir ett par till solningar nu så man får lite färg till nästa vecka.

Imorgon blir det förmodligen lunch med Heddy, sen ska jag även försöka hinna med att sola och simma, sen blir det till att cykla hemåt för att vila innan jobbet vilket jag inte hunnit göra idag så kommer bli en seg natt.


Grattis Daniel till ditt nya jobb, är så glad för din skull =)




Jag och två av mina bästa vänner. Gabriella jag och Caroline.






Vattumennanen 21/1-18/2
Du hamnar mitt i andras bekymmer och upplever
att ingen lyssnar när du vill lufta dina egna. Trist.

Kommentarer
Postat av: Gabriel

De var ju vackert väder ute idag, så ni kunde lika gärna sola utomhus! Eller?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback