Bra dag!

Idag har jag en bra dag framför mig, känner jag. Alldeles strax ska jag sätta igång och ha lite jag-tid, då jag bla annat ska ha fotbad, måla naglar och allt som hör till. Efter det ska jag börja göra mig iordning eftersom det blir att träna lite poker förmodligen då och sen vid klockan sex ska jag och Jennifer traska upp mot Caroline där vi tre ska äta middag tillsammans och ha en allmänt trevlig kväll, kika idol förhoppningsvis osv. En kväll med bästa vänner är det bästa, jag längtar! Efter detta någon gång strax efter elva åker jag och Caroline ner och jobbar på Stattshörnan tillsammans och även det ser jag fram emot, en bra dag/kväll/natt helt enkelt.


Nu ska jag börja min spadag tänkte jag.

Puss!


Kvällen spenderas med dessa två underbara tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback