Trist väder

Nu har jag ganska nyligen kommit hem från att ha kikat lite på stan med Gabriella, vi tog även en kaffe och myste på Wickmans där vi även planerade vår mys-pyssel kväl imorgon. Vi tänkte pyssla och fixa med julkort och även lite andra grejer. Och förmodligen blir det lite slingor i Gabriells hår, det ska bli mysigt! Och ikväll har jag också ganska fullt upp, tvättstuga är det som gäller nu och senare blir det att gå hem till Isabella och ha lite myskväll. Ska även försöka fixa några saker innan jag åker dit.

Helgen visade sig bli en toppen helg. Det var jobb i fredags för min del då jag även fick veta att Lördag skulle jag få vara ledig om jag ville. Och jag ville det eftersom senast jag var ledig fredag eller lördag var ett bra tag sen. Så jag och Lalla bestämde oss för att parta till lite och tillslut blev vi ett stort gäng som hade riktigt roligt Kvällen slutade på Stattshörnan för min, Jennifers och Alexandras del och vi hade riktigt roligt.

Nu tänkte jag nog ta och ha ett litet fotbad för fötterna och pyssla om mig själv lite med nagellack och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback