Städat och klart

Vet ni den där känslan man har efter att ha städat och verkligen lagt ner all kraft man har för att det ska bli fint och fräscht? När du plockat bort alla grejer som stör dig och du känner den fräscha doften av nystädat. Och att du efteråt bara kan sätta dig ner och känna lugnet.

Den känslan sitter jag med just nu, jag älskar den känslan. Att bara kunna sitta och slappna av och slippa tänka på att behöva plocka och fixa. Nästan hela dagen gick åt att städa här hemma men jag lovar att det behövdes. Det blev en riktig storstädning, skönt att det är gjort. Snart tänkte jag ta en varm lång dusch och bara njuta och senare får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Börjar ni få den där otroligt sköna julkänslan än? Den börjar komma till mig lite smått. Jag älskar julen och allt som har med den att göra. Snön, de tända ljusen, sällskapet och de fina juldekorationerna man har. Jag ser alltid fram emot julen ett bra tag innan eftersom jag tycker det är den mysigaste högtiden då man umgås, har mysigt med en varm kopp choklad och bara njuter av att julen är här. Jag längtar till julen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback