Måndag

En skön dag som start på veckan! Jag vaknade upp och somnade om ett par gånger sen begav jag mig hemåt eftersom jag hade tvätt tiden som vanligt en gång i veckan. Väll hemma plockad ejag ihop tvätt och lämnade ner till tvättstugan. Under tiden som tvätten tvättades så hade jag fotbad och lite manikyr, vilket var skönt. Och efter att ha tvättat allting var det dags för att stryka och sedan blev det soffan för min del.

Efter att ha sovit ett tag ringde Caroline mig och ville komma över en stund och det gjorde hon. Blev lite prat om allt möjligt och de som hänt nu sen vi sågs sist, dvs i Lördags när vi jobbade tillsammans.

Snart är även en kryssning inbokat på mitt schema för December och det känns bra.


Kalas för Noah på Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback