Lördag

Igår var det Fredag den 13:onde och ja det märktes på jobbet. Jag själv märkte inte av det men på andra såg man att kvällen/natten inte var den bästa. Att jobba igår var roligt även fast att jag var väldigt rastlös och var då tvungen att retas med ordningsvakterna. Tiden gick ganska fort ändå så jag ska inte klaga. Fick även veta igår att en annan tjej gärna ville jobba istället för mig inatt och jag blev bara glad, en ledig kväll på helgen är jag väl ändå värd, efter ungefär en och en halv månads jobb fredag och lördag.

Imorse vaknade jag av klockan och att jag hade två missade samtal av Hakim och fick nästan panik att jag missat att klockan hade ringt men så var inte fallet. Jag klädde på mig och begav mig sedan mot busstorget för att ta Zorro och vara hundvakt eftersom Hakim skulle bort och min syster jobbar. Så hela förmiddagen har jag lekt och kikat på film osv med Zorro. Blir troligtvis promenad med Zorro och annat bra sällskap. Senare har jag inte planerat så noga men eftesom kvällen är ledig från jobb för mig så hittar jag gärna på något roligt!

Blev tyvärr inte något besök hos min bror för att fira lilla Noah, som förövrigt på bilden är jätte liten, det var ganska tråkigt eftersom jag sett fram emot att få träffa dessa underbara små barn.


Noah och jag för ett bra tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback