Influttningsmys

Idag gick jag upp klockan 05.45 för att möta upp Hakim vid busstorget och för att sedan vara hundvakt åt Zorro eftersom Hakim skulle till jobbet och min syster redan var på jobbet. Det tog verkligen emot att gå upp så tidigt måste jag säga. Jag som sover precis hur länge jag vill på mornarna än så länge, det var verkligen ovant. Jag och Zorro gick sedan hem till min syster och Hakims lägenhet och jag åt lite frukost och satte på en film som jag sedan somnade till, jag älskar verkligen att somna till film, det är å skönt. Och vaknade sen utav att min syster kom hem vid 10.30.

Snart tänkte jag hoppa in i duschen för att fixa mig lite och sen åka iväg mot Västerås där jag, Madde och Mathias ska ha lite inflyttnings mys men god dricka och bra sällskap utav varandra. Jag ser verkligen fram emot det, jag trivs så himla bra i deras sällskap. Det ska bli riktigt trevligt :)

Jag sover kvar där imorgon för att sen ta bussen till Enköping och möta upp Alexandra vid bussen. Vi blir hämtade utav pappa, syster, Hakim och Zorro och sen beger vi oss med full bil mot Norrtälje, där mamma bor ungefär och hälsar på. Och senare blir det jobb för min del.

Jag och Madde i Thailand.


Jag och Mathias i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback