Fredagsmys

Fredag idag och det kommer bli en bra dag för min del. Snart ska jag gå ner och möta Jennifer och Fregan och ta en lunch/fika och umgås lite. Sen tror jag nog att jag ska ner till badhuset en sväng och sola lite för att få lite färg. Senare ikväll ska jag iväg till Caroline för att käka mat och kika Idol och sen åker vi ner och jobbar tillsammans, det ska bli väldigt kul. Känns som det var evigheter sen jag jobbade för att jag var ledig i lördags så jag ser faktiskt fram emot det. Och efter jobbet blir det mys och sen sova.

Igår hade jag en också en bra dag. Spenderade dagen/kvällen mestadels hemma hos Isabella förutom när vi tog en kaffe på Wendys. Vi lagade middag hemma hos henne, korvstroganoff blev det, eller ja ska jag vara ärlig så var det Isabella som lagade maten. Jag satt och hjälpte hennes lillebror med läxorna och spelade även lite kortspel med honom. Bra tv-program var på tv också så det var kul. Sen traskade jag hem i mörkret och satte mig en stund vid datorn men blev inte så länge eftersom jag fick ett samtal från en bra person som jag efter det åkte hem till och myste framför en film. Sen var det sängdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback