Bra dag med mina käraste vänner

Idag har jag haft en bra dag med mina kära vänner. Dagen började med att jag vaknade och det var nog inte den bästa morgonen, varför vill jag inte gå in på. Iallafall så duschade jag och fixade mig för att sedan gå hem till Isabella men innan jag ens kommit över torget träffade jag Jennifer och co och bestämde mig då för att vänta på Isabella nere på torget. Jag satt sällskap med dom när de åt och det var trevligt att få prata och umgås med dom ett tag. Efter detta blev det biblioteket, fråga mig inte varför. Jag och Jennifer fixade bland annat ett varsitt lånekort så nu blir det bibblan emellan åt för oss, rätt mysigt faktiskt.

Senare kom Isabella och vi tog en kaffe på Wendys och snackade skit och efter det gick vi hem till henne och spelade bland annat kort, inte så ofta man för det faktiskt så det uppskattas när man väl har tid och ork att spela.


Klippa lugg igen eller inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tycker det! :D du passar jätte bra i det sötnos! :) <3

2009-11-13 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback