Torsdag

Dagen på praktiken har gått alldeles utmärkt, det har varit mycket kunder just eftersom vi har 20 % på hela sortimentet både idag och imorgon, så passa på! Efter praktiken åkte jag direkt hem för att byta om och sen möta upp Isabella och gå och sola. Det blev till att sola uppe på badhuset, väldigt varmt dock men det gick bra. Och efter det var det bara raka vägen hemoch laga matlåda till mig så jag klarar mig imorgon. Efter praktiken skulle jag egentligen ha träffat Daniel, men så blev det dock inte, tråkigt. Men vi ska ses en annan dag snart hoppas jag :) Så imorgon ska jag nog träffa mina hjärtan när jag kommer hem. Och ska sen sova hemma hos Astrid eftersom på Lördag ska vi upp och åka på studentkryssning!! Woho! Jag längtar så himla mycket, kommer bli så roligt!

Nej nu ska jag borsta tänderna och lägga mig framför tvn, godnatt <3


Jag har världens bästa vänner, och här är två av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback