Tisdag

Nu har det inte blivit av att skriva på huur länge som helst med anldeningen att jag antingen inte haft tid eller haft ork. Det går helt i perioder det där tror jag. Det har iallafall hänt en del saker nu sen senaste inlägget och det är bland annat balen (bilder nertill) och det var en riktigt rolig dag/kväll/natt. Jag gick med Niklas som jag står med på bilderna och det är jag glad för. Jag blev hämtad utav Viktor och Gio hemma hos mig på dagen och sen åkte vi hem till Niklas i Grillby och hämtade honom och sen till slottet där balen höll till. 15.50 skulle jag och Niklas kliva in i limousinen för att sen kliva av på slottets framsida där alla människor var och kollade på oss. Det togs bilder och allt vad det var. Och sen gick vi upp på trappan där ännu fler bilder togs och de sa vad vi hette och önskade oss välkomna. Efter detta gick vi till andra sidan för att bli fotograferade av en fotograf och sen fick vi ta oss ett glas champagne var. Sen blev det mingel och så, träffade mina sötisar Jennifer och Isabella en stund och sen fick vi vänta till halv sex för att komma in på slottet och påbörja middagen. Miiddagen, förrätten och efterrätten var helt okej. Efter middagen började festen då även baren öppnade, så då var det bara att sätta igång och det visade sig bli en jätte trevlig kväll :)

Här kommer ett par bilder som togs ifrån balen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback