Sovdags!

Nu sitter jag här och ska direkt efter detta inlägg fixa min för sängen och sen lägga mig framför tvn, det ska bli skönt. Efter skolan idag träffade jag Isabella på småprat, vi sattoch pratade en stund och jag åt en grillat baguette, (min favorit, ät det där någon gång). Jennifer jobbade så hon fick tillbaka sina kläder jag haft hemma hos mig. Sen gick jag och Isabella vidare till Boulevard där vi träffade hennes Gabbe och hans kompisar, även Daniel var där. Satt där en bra stund faktskt men det var trevligt. Och efter det gick vi till Astrid en stund för att bara säga hej eftersom klockan hunnit bli så mycket, och hon kom hem senare än planerat. Och sen gick vi hem och jag gick direkt ut och gick min sträcka i skogen och sen upp till syster för att träna med bollen och sen hem och äta banan och sitta och slöa här. Imorse var faktiskt Daniel förbi här hemma hos pappa och det var jätte trevligt att träffa honom, pappa blev också glad eftersom att det var såpass länge sen han träffade Daniel, så det var en bra födelsedags present.

Grattis pappa på födelsedagen!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket, godnatt!

Lite fler bilder ifrån balen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback