Trött, trött och åter trött!

Jag är jätte trött!! Jag förstår inte. Som idag på sista lektionen, jag slumrade till flera flera gånger mitt i lektionen när vi kollade film, det är inte ofta det händer mig. Och nu har jag hållt igång hela dagen med att tvätta och stryka och allt vad det är, men nu är det klart så nu kan jag ta det lungt och så har jag sovmorgon imorgon, jätte skönt! Har dock tandläkare imorgon klockan 11.50 då vi ska göra en sista lagning på min rotfyllning förmodligen. Lite roligt är det eftersom Anna har tid 11.30, hihi, så vi kan gå dit samtidigt. På idrotten imorgon så har vi beep-test och vi får väl se hur det går denna gång. Efter idrotten tänkte jag springa upp till gymmet och gymma lite om jag inte är alltför slut och sen gå till småprat och träffa pinglorna och sen hem och ta det lungt!


"Doftljus för alla tillfällen"
Här har ni några produkter av det vi säljer på mässan på Söndag, vi säljer såklart inte bara där så om du skulle vilja köpa så är det bara höra av dig :)
[email protected]





Nej nu ska jag nog göra mig iordning för sängen strax och krypa ner och mysa =) Pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback