Trött

Har precis pluggat lite men märkte ganska snabbt att jag orkar faktiskt inte, jag är för trött. Har varit det hela dagen idag, alldeles seg. Kan vara för att jag håller på att bli sjuk igen? Eftersom jag hade lite ont i halsen i helgen och idag har jag haft en tryckande huvudvärk och den har inte gått över än. Men i stort sett så har dagen varit bra, slutade tidigt och det var skönt, slutar tidigt imorgon också eftersom vår lärare ställt in lektionerna idag och imorgon, skönt! Blir endå bara massa plugg denna vecka, tyvärr. Kommer inte ha mycket tid till mycket annat, och det tycker jag inte om. Tycker inte om att vara ifrån min änglar! Vi får se om det blir något mer plugg för den här kvällen, vi får se hur mycket jag orkar.

Imorgon är det Tisdag och skola som vanligt och efter det ska jag springa hem och plocka iordning tvätten och tvätta, och plugga som sagt. Och mat måste lagas så jag klarar kvällen! Blir med andra ord inte mycket tid över till att bara sitta och ta det lungt, tråkigt nog.



Här kommer några mer eller mindre gamla bilder på mig,
och på några bilder är det inte bara jag. Jag tycker det är
jätte roligt att kika tillbaka och se bilder på gamla minnen :)










Kommentarer
Postat av: K

Vad söt du varit genom åren :)

2009-03-09 @ 19:59:26
Postat av: Evelina

Svar: Jag minns allt och saknar det väldig mycket :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback