Torsdag

Nu ska jag alldeles strax lägga mig till sängs, ska bli riktigt skönt. Blir så arg på min dator, när jag skriver på msn så skriver den lite som den vill, vad är det för fel? Puckodata! Iallafall så har dagen varit bra, praktiken gick fort och nu är det billigt så passa på!! Efter praktiken gick jag till Kicks där Johanna praktiserar och hon försökte hjälpa mig att hitta rätt parfym till mig men den hittades tyvärr inte men jag har endå en reserv som jag köper om jag inte hittar den jag verkligen vill ha. Och efter detta tog jag bussen hem till Enköping och gick då direkt till Småprat för att lämna en kjol till Carro och en tröja till Jennifer. Satt kvar där ett tag men Astrid och vi fixade lite inför Lördag, hihi. Jag längtar verkligen, kvällen kommer nog bli toppen!


Nu ska jag gå och lägga mig, pussgodnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback