Torsdag

Idag har jag ju som sagt varit ledig hela dagen med tanke på mitt tandläkarbesök imorse. Besöket gick bra, Astrid satt bredvid mig hela tiden. Ingreppet tog cirka 40 minuter och det gick bra. Tanden togs av i flera olika delar eftersom den gått av, han borrade i den sista delen så att han lättare skulle få bort den. Min tandläkare var så himla duktig, riktigt bra, är glad att jag fick honom. Det var ganska jobbigt att se allt blod som kom på handskarna och instrumenten och sådär, den såg jag ju när tandbitarna kom bit för bit. Stackars Astrid, tänkte jag! När de nästan var klara kände jag nästan hur tårarna kom, eftersom nu var ju tanden faktiskt borta, men jag höll det inne. Jag fick även sy två stygn efter att dragit ut tanden, och dom ska jag ta bort om cirka tio dagar. Efter tandläkaren följde jag med Astrid till småprat eftersom hon praktiserade och efter ett tag gick jag hem för att vila eftersom jag hade så himla ont för bedövningen höll på att släppa. Det blev bättre av att ligga i Astrids säng ett tag. Sen gick jag och mötte Isabella och vi satt på småprat ett tag och sen kom även Becca =) Efter det att Astrid slutat satte vi oss på torget på en bänk och solade, skönt!

Sen gick jag iväg och köpte glass, youghurt och nudlar eftersom jag inte får äta något smuligt på några dagar. Imorgon efter praktiken åker jag hem till Astrid direkt och vi ska då börja fixa oss för att åka till Uppsala och gå ut på Kristallen med Anton och Emil, ska bli riktigt skoj!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv och kolla tv, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback