Tisdag

Idag blev det tyvärr inget med att gå ut och gå med Astrid, kände att jag inte alls hann med det eftersom jag måste plugga, och skolan går ju faktiskt i första hand för tillfället. Så vi gick bara ner och solade och vi fixade även lite med lördagsfödelsedags barnets present, kul! Sen gick jag hem och då passade jag på att träna lite med bollen och efter lagade jag mat och pluggade lite sådär samtidigt, det är ganska enkelt så det är inget man måste läsa på stenhårt på.

Iallafall så imorgon är det skola som vanligt och efter det ska jag till småprat och träffa Gabriella och Astrid och vi ska fixa ännu mera med presenten och jag tänkte även sen gå tillbaka dit och äta och sen hem igen.


Nu ska jag poppa lite popcorn och vara onyttig, för  Den rätte för Rosing, börjar nu och sen Desperate Housewifes, wiho! En riktig myskväll :) Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback