Söndag

Söndag och man mår som man förtjänar? Är det inte så man säger..

Idag har jag bara slappat så myckets om det bara går, jätte skönt. Sov hos min syster, på hennes soffa, och det var skönt tills hon kom in imorse och skulle sitta vid datan, suck. Så många timmars sömn för mig blev inte av. Idag ska jag bara ta det lungt, sitter just nu och väntar på att min syster ska ringa för då ska vi åka och handla, jätte skönt att slippa gå, verkligen! Sen får vi se vad som händer, blev frågad om att kolla på film, orkar jag? Jag ska tänka på det..

Gårdagen blev såååå lyckad! Jag hade roligt, Jennifer hade roligt, alla hade roligt! Alla var glada men en och annan tår rann ner för kinden under vårat tal vi höll för Jennifer. Hon fick massa bra och fina saker! Vi gick iallafall ut sen, och det fortsatte vara huur kul som helst. Vi dansade och dansade och dansade och hade bara så himla kul. Efter detta gick vi alla åt varsitt håll för att krypa ner till sängs, och jag fick åka taxi hem, hur skönt som helst, trodde jag skulle få gå hem i mina klackar men se så snälla människor det finns :) Tack iallafall alla för en hel lyckad kväll!





Min familj, är den bästa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback