Söndag

Söndag idag och helgen har varit bra för min del. Fredagen blev toppen, vi var hemma hos Astrid och hade trevligt och innan vi gick ut på joar så gick vi och tog en öl på Fernandos, där Christoffer jobbade den kvällen, jätte trevligt :) Där satt vi i ungefär en timme, en och en halv kanske. Sen gick i iallafall till Joar och där var det trevligt. Tack tjejer, för kvällen <3

Lördagen spenderades med Lalla och de andra tjejerna på dagen. Det blev pizza för mig, Jennifer och Lalla, det var gott! Efter detta gick vi till Pappillon eftersom Gabriella jobbade och där satt vi en stund. Sen åkte tyvärr min älskling hem (Lalla). På kvällen gick jag över till Isabella där vi satt och kollade på tv och sådär, hade mysigt. Och hem gick jag ungefär runt ett.

Idag är det Söndag och jag vet inte riktigt säkert än vad som händer, tänkte att jag skulle hinna plugga lite idag men jag orkar nog faktiskt inte det. Vi får helt enkelt se vad som händer :)

Ska nog snart hoppa in i duschen och gör något utav dagen! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-22 @ 13:51:01
Postat av: josefin

sv: Ja de tycker jag med! Vi lär väl ha de i sammband med hela världen temat som är på kommande studentfest:D



PoK

Postat av: Anonym

du e såå fiiiiiiiiiin

2009-03-22 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback