Söndag

Söndag idag och denna helg har varit väldigt bra faktiskt. Mestadels utav den har spenderats med Astrid tror jag. Iallafall så i Fredags blev det födelsedags firande hos Gabriella för Bella, trevligt. Och lite senare gick några utav oss vidare till joar, vilket var ett bra beslut. För väl där så hade jag och jag tror de andra hade lika kul som mig, faktiskt. Jag hade roligt! =) Och sen blev det att sova hos Arrebarre. Och så vaknar man på morgonen utav att hon fixar och trixar eftersom hon skulle iväg till jobbet men jag somnade om efter ett tag. Efter det fixade jag lite och sen gick jag ner till småprat. Senare på dagen fick vi ett erbjudande om att komma ut på lite fest ute i Haga och så blev det, jag och Astrid åkte dit med hjälp utav pappa och hem kom vi lite senare. Det var väldigt trevligt där faktiskt, väldigt långt ut på landet bara, men det var det värt. Blev inte alls försent där. Sen kom vi in till Enköping igen och då var det läggdags ganska snart efter att vi kommit fram, jätte skönt.

Idag har jag bara tagit det lungt mest. Blev en liten promenad hem idag i det fina vädret, jätte skönt. Blev nästan för varmt med min vinterjacka så vi får se om jag tar den imorgon eller inte, beror på vädret. Sen har jag suttit och pluggat och först gick det åt skogen så då cyklade jag och Bella ner och solade på badhuset, och jag fick sola i killarnas omklädningrum! Konstigt tycker jag. Efter det gick vi upp på stan och satt ett tag och njöt, jätte skönt var det. Sen handlade hon och sen gick vi hem och då satte jag igång och plugga igen och då gick det mycket bättre. Och sen har jag suttit här en stund och nu tänkte jag lägga mig och kolla på tv, ska bli skönt!

Godnatt!

Bild ifrån Haga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback