Skolan

Jag är tröööött! Och det är inte bara jag som är det, hela klassen är nästan som zombisar, iförsig är vi bara ungefär halva klassen här dock. Men dagen ska väl gå för det, finns dagar då man är trött. Just nu har vi svenska och det finns inget jag riktigt kan jobba med just nu så jag skriver ett litet inlägg här. Efter svenskan har vi lunch, och jag är ganska hungrig men det är mindre god mat idag, tråkgit nog. Efter lunchen har vi nästan bara slapp lektioner kvar förutom socialkunskapen som är sista, vet iförsig inte vad vi ska göra idag men det brukar vara en ansträngande lektion.

Efter skolan ska jag cykla raka vägen för att plugga ich sen även äta något lätt (vågar inte äta normalt än efter tandläkar besöket), så det blir antagligen youghurt eller liknande. Ska nog även försöka hinna med att gå ut och gå en sväng, tror dock inte jag hinner det.


Nu ska jag springa tillbaka till klassrummet!


Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback