Plugg

Nu har jag pluggat klart för idag känner jag, jag vill inte öva för mycket inför det muntliga nationella på svenskan som vi har på Onsdag. Det kan låta alldeles för inlärt då och det vill jag absolut inte, jag vill kunna säga det med egna ord och utan att läsa innantill. Jag tycker det är ganska konstigt för jag tycker inte alls om att prata inför folk men jag känner inget faktiskt inför Onsdag, dock är det bara inför fem personer men att ändå kännas alla blickar mot en, jag gillar det inte. Jag har aldrig haft lätt att prata inför folk, jätte tråkigt tycker jag. Men det skanog gå bra, det är ju trots allt bara några jag känner.

Idag gick jag och solade direkt efter skolam, dock inte med Bella eftersom hon orkade inte. Så jag solade med Jennifer och Astrid istället och det var lika trevligt. Efter det gick vi till Tammerfors och satt en stund med Sara och Bella och sen hem till Astrid och äta nudlar, mums. Sen gick jag hem med sällskap av Bella, trevligt. Och nu har jag pluggat och tänkte snart lägga mig framför tv:n.

Imorgon är det Tisdag och då har jag tvättstuga nästan hela kvällen och efter det blir det mys eftersom det inte blev av idag :) hihi. Imorgon ska jag och Anna träna på badhuset på lunchen, vi tänkte börja göra det så vi kommer igång. Tisdagar på lunchen och Onsdagar efter skolan hade vi tänkte börja, och jag ska komma igång nu!!


Nu ska jag lägga mig framför tv:n, pussgodnatt <3



Några av de bildersom verkligen väcker känslor!



















Kommentarer
Postat av: Anna

åh :') fick jag vara med!

du är underbar hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback