Onsdag

Onsdag idag och dagen har varit bra. Den började med att jag gick till skolan som vanligt, duktiga mig som går till och från skolan varje dag! Iallafall så gick dagen iskolan bra, bara att det är så himla KALLT iskolan, blir galen. Vi har även suttit och kollat på fotbollsmatcher som spelats i idrottshuset, det är någons projekt arbete i trean som har fixat det, det var trevligt. Såg Carro spela, duktiga hon! Efter skolan gick jag direkt till Småprat där jag faktiskt satt enda tills klockan åtta då jag gick hem och lagade mat så jag har imorgon på praktiken. När jag kom till småprat beställde jag mat, grillad baguette som vanligt, mums! Sat och snick snackade med Gabriella och Becca. Sen gick Astrid jag och Gabriella och fixade present till Jennifer, nu är det mesta klart! Och jag längtar så himla mycket till på Lördag, kvällen kommer verkligen bli toppen!! Och hon är värd en underbar kväll <3

Imorgon är det praktik och jag åker dit som vanligt tjugo i nio och får gå runt där i cirka en halvtimme, men det är skönt ibland. Efter praktiken åker jag till Enköping igen och direkt till Småprat för jag ska lämna lite kläder till Jennifer och Carro som dom ska låna av mig till på Lördag och sen går jag hem och sen handlar mat och lagar till något, och sen blir det att ta det lungt om inte lite pluggande hinns med också.

Nu ska jag fixa matlådan sen lägga mig till sängs och kolla TV :) Pussgodnatt!


Just nu är jag på toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback