Måndag morgon

Sitter här just nu och väntar på att få åka ner på stan med pappa. Jag missar lite av första lektionen idag eftersom att jag fick tid hos tandläkaren idag 08.50, eftersom att min tand gick av i Lördags när jag åt ett chips så måste jag dit och se vad de kan göra eftersom att jag inte kan tugga på den sidan nu. Efter detta går jag iallafall till skolan och är där till ungefär tre någon gång eftersom sista lektionen är inställd och då hinner jag plugga en stund där, efter det går jag till småprat för att lämna Jennifers mobil till henne som jag på något vänster fick med mig hem i Lördags!

Idag var det väldigt svårt att komma upp ur sängen faktiskt, jag var jätte trött!! Men det gick som vanligt bra till slut. Och jag hoppas jag inte är alltför trött iskolan för då blir det jobbigt!



Inte utan er!
 

Kommentarer
Postat av: becomethom

tråkigt att höra det där som hände dig ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback