Måndag

Dagen idag har gått bra, har varit lite trött men det gick bra endå. Vi har spenderat två lektioner idag till att förbereda till UF mässan vi har på Söndag på fyrishov i Uppsala, jätte roligt ska det bli. Slutade klockan fyra som vanligt och då kom pappa och hämtade mig och jag fick skjuts hem och då lagade jag mat och pluggade lite och jag kände att jag inte hade orken, jag har prov imorgon och skulle verkligen behöva plugga. Jag tänkte kolla igenom instuderingsfrågorna en gång till och sen får vi se hur det går imorgon, hoppas verkligen det går bra endå. Har precis kokat en kopp kaffe till mig, gott! Ska snart gå ner till pappa för att duscha och sådär och sen träffa Astrid och sådär, känns som om det var ett tag sen, konstigt. Imorgon är det Tisdag och det blir till att tvätta och sen får vi se vad som händer, slipper plugga iallafall, väldigt skönt.

Nej nu ska jag springa ner till pappa, puss!


Jag och Astrid från i sommras!

Kommentarer
Postat av: *Josefin

jag är faktiskt lite nervös:P är itne du?

Postat av: johanna e :)

fina lisa:)

2009-03-24 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback