Kväller

Sitter hemma just nu och tog mig en liten tupplur i ett par timmar. Det var ju såklart inte meningen att det skulle bli några timmar men vad ska jag göra när jag sover. Iallafall så har dagen varit bra, även fast jag varit väldigt trött så hade jag och Anna kul, speciellt sista tiden på dagen. Det var någon som tjuvringde mig (verkar vara populärt) iallafall så fulade sig Anna som vanligt och jag lovar att det var ett tag sen jag fick mig ett sånt skratt, puss på dig anna! Efter skolan träffade jag en annan Anna och vi gick en stund inne på Selma, trevligt. Och sen tog jag cykeln och cyklade hem och pluggade lite och sen sov.

Ska nog ta att fixa mig inför sängen strax men först lägger jag upp bilder från Våga Vara Egen mässan :)
Jag hade verkligen så kul!! =) Jag vill tillbaka!










Apråpå ingenting...
Du är bara så otroligt skrattretande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback