Hemma igen

Imorse ringde väckarklockan 05.20 och därifrån började min dag. Klockan sju åkte vi från Enköping till Uppsala till Våga vara egen mässan, jag och mitt UF företag och det gick bra även med släpet där bak. Klockan åtta halv nio var vi på plats och då var det bara att börja bygga ihop vår monter, och det gick så bra och jag blev riktigt nöjd med vår monter. Bordet fick dock inte plats men det löste vi med en stege och ett lakan på, så det gick bra. Det tog cirka 1-2 timmar att bygga ihop allt och efter det fick vi tid att varva ner osv innan kunderna släpptes in. Klockan tolv var det insläpp och i början var det mycet kunder men sedan blev det mindre och sen mer, ja det varierade väldigt mycket. Vi fick även några säljarkompisar skulle man väl kunna kalla dom, dom stog snett framför oss, ett riktigt trevligt grabbgäng! Och mitt emot oss stog ju ingen mindre än min bästa vän med henne uf företag, helt oväntar men riktigt kul! Så ja våran plats för min del var riktigt bra. Dagen flöt sedan bara på och vi sålde ganska bra. Runt sex fick vi börja plocka ihop montern och det gjorde vi kanske på max 20 minuter så det var skönt. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Bilder från montern kommer senare!

Ska alldeles snart gå och lägga mig faktiskt, jag är helt slut efter den här dagen. Och imorgon är det skola och det ska bli helt okej. Efter skolan måste jag dock hem och plugga, inte lika okej. Nationella prov på Onsdag och det känns sådär eftersom allt vd jag ska plugga på känns inte klart riktigt än, men det går som det går mer kan jag inte göra.

Nu ska jag fixa mig för natten och sen lägga mig framför tvn, pussgodnatt!


Anna, Jens, Jag och Linda, mitt UF företag på Lindas 18 årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback